mají funkci psychickou, motorickou a pedagogickou. Rozlišujeme dva druhy. Jedny pomůcky se upevňují na tělo a druhých se přidržujeme. Hlavním cílem práce bylo ukázat rodičům, jak mohou trávit volný čas s dětmi formou kurzu plavání, a to pohybem ve vodě, hrou, potápěním, písničkami a říkankami. Dále projektování kurzu zaměřeného na plavání kojenců a batolat ve věku od měsíců do let a jeho Voděrádkách plavme kojencích obsazení dětmi tak, aby výsledek byl rentabilní a náklady nebyly vyšší než zisk. Podrobně jsem zpracovala projekt plavecké školičky Voděrádky Kačátko, a to jeho bezpečnostní aspekty, hygienická opatření, zásady pro plavání s dětmi, mediaplanning. Doplnila jsem základní plavecké Radošovice pomůcky a materiál. Dále jsem stanovila, jak je nutné upravit vnitřní prostory bazénu a co se rodiče dovědí o kojeneckém plavání na informativní schůzce. Na závěr jsem provedla finanční rozvahu, ze které vyplývá, že příjmy za jeden kurz při počtu dětí byly Kč a výdaje byly Kč. Celkový zisk tedy činil Kč. Z toho vyplývá, že již první kurz byl rentabilní. Jako výsledek práce jsou uvedeny v první plavání kojenců Voděrádky části výukové lekce pro děti, které začínají s kojeneckým plaváním ve věku od měsíců. Děti se seznamují s vodním prostředím, polohami na zádech, prsou a se svislou polohou. Učí se základní kroky abecedy potápění a na konci kurzu zvládnou potopení celého těla pod vodu. V druhé části jsou uvedeny lekce pro děti pokročilé od měsíců jejich věku. Děti již zvládají základní skoky do vody, potápění
s rodiči pro hračky, proplouvání kruhem. Dále se rozvíjejí zádové a prsové polohy, při kterých se využívá hodně plaveckých pomůcek. Herink Úvod Je tomu téměř pět let, co se věnuji práci s dětmi. Konkrétně jako instruktorka plavání kojenců, batolat a dětí předškolního hlídáte dítěte Prahou východ Voděrádky